No public access
master's thesis
Emotional development and behavior of children with intellectual disabilities

Marija Dautanec (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Metadata
TitleEmocionalni razvoj i ponašanje djece s intelektualnim teškoćama
AuthorMarija Dautanec
Mentor(s)Snježana Sekušak-Galešev (thesis advisor)
Abstract
Emocije su glavni pokretač svakog pojedinca, njegova odnosa s drugim ljudima i cijeloga društvenoga života. Emocije povezuju pojedinca sa ljudima, stvarima i događajima. Zbog navedenog emocionalni razvoj je važan za svakog pojedinca, zapravo za svako dijete od njegove najranije dobi, odnosno od samog rođenja. Za emocionalni razvoj bitna je okolina u kojoj se dijete nalazi, djetetov primarni skrbnik kao i sam djetetov temperamenti razina intelektualnog funkcioniranja. Emocionalni razvoj se odvija u fazama s obzirom na dob djeteta.Možemo reći da kod djece s intelektualnim teškoćama emocionalni razvoj teče nešto sporije nego kod djece bez teškoća, ovisno o stupnju intelektualnih teškoća. Pretpostavka je da djeca, koja se nalaze na većoj fazi emocionalnog razvoja, imaju usvojeno više oblika ponašanja. Cilj ovog rada je utvrditi povezanost između emocionalnog razvoja i ponašanja djece predškolske dobi s intelektualnim teškoćama. Provedeno istraživanje pokazalo je da dijete koje ima najbolje rezultate kod emocionalnog razvoja ima i najbolje rezultate u usvojenosti oblika ponašanja i obrnut, kod djeteta s najslabijim emocionalnim razvojem postoji najmanja usvojenost oblika ponašanja. Iz toga možemo zaključiti da postoji povezanost između emocionalnog razvoja i usvojenosti različitih oblika ponašanja.
Keywordsemotions emotional development behavior preschool children intellectual disability
Parallel title (English)Emotional development and behavior of children with intellectual disabilities
Committee MembersZrinjka Stančić (committee chairperson)
Snježana Sekušak-Galešev (committee member)
Ljiljana Pintarić Mlinar (committee member)
GranterSveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
PlaceZagreb
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Education/Rehabilitation Sciences
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeEducational Rehabilitation
Academic title abbreviationmag. rehab. educ.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2016-06-23
Parallel keywords (Croatian)emocije emocionalni razvoj ponašanje predškolska djeca intelektualne teškoće
Resource typetext
Access conditionNo public access
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:034564
CommitterIvanka Šarić