pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn erf:1468,dissertation,"Analiza postignuća i razvoj modela podrške učenicima s teškoćama na ispitima državne mature","Horvatić, Sanja",,,,,,,, erf:1412,thesis,"Razvoj posturalne kontrole kod djece s cerebralnom paralizom","Baloević, Ani",,,,,,,, erf:1395,thesis,"Individualizacija postupaka i samovrednovanje učenika s teškoćama u nastavi matemetike","Vulić, Lana",,,,,,,, erf:1394,thesis,"Podrška u prijelazima učenicima s teškoćama tijekom obrazovanja","Horvat, Eva",,,,,,,, suvag:341,"conference paper","Croatian Association of Graduate Students AMCA-ERF","Stančić, Zrinjka; Katušić, Ana; Bilonić Milošević, Silvana; Matejčić, Klara",,,,,,,, erf:1205,thesis,"Provjera nekih ishoda predškolskog programa primjenom kriterijskog testa","Vučemil, Ana",,,,,,,, unipu:7555,dissertation,"Samoprocjena samoefikasnosti učitelja u inkluzivnom obrazovanju u Istarskoj županiji","Marković, Vanja",,,,,,,, erf:1125,thesis,"Primjena kriterijskog testa u funkcionalnoj procjeni i praćenju napretka djece predškolske dobi","Marić, Antonija",,,,,,,, erf:1143,thesis,"Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja","Radenović, Ivana",,,,,,,, erf:1060,thesis,"Uloga škole u radu s djecom pogođenom prirodnim katastrofama","Paun, Ivana",,,,,,,, erf:786,thesis,"Metode razvojne edukacijsko-rehabilitacijske procjene kao temelj programiranja u radu s djecom s teškoćama u razvoju","Fiolić, Nikolina",,,,,,,, erf:830,thesis,"Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i igre kod djece tipičnog razvoja i djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi","Elek, Ivana",,,,,,,, erf:827,thesis,"Povezanost perceptivno-motoričkih sposobnosti i komunikacije djece tipičnog razvoja i djece s poremećajem iz spektra autizma predškolske dobi","Bilota, Rina",,,,,,,, erf:681,thesis,"Individualizacija postupaka, vrednovanje i samovrednovanje postignuća u nastavi hrvatskoga jezika","Stjepanović, Iva",,,,,,,, erf:691,thesis,"Primjena tehnike MAPS u domu za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi","Vidović, Antonija",,,,,,,, erf:710,thesis,"Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje","Šeperić, Helena",,,,,,,, erf:658,thesis,"Motivacijska uloga asistivne tehnologije u usvajanju školskog gradiva","Vincetić, Ivona",,,,,,,, erf:579,thesis,"Perspektiva i osnaživanje učitelja u inkluzivnoj školi","Bjelanović-Nimac, Tatjana",,,,,,,, erf:503,dissertation,"Samoprocjena kvalitete života i očekivanja od budućnosti mladih s teškoćama u razvoju","Osmančević Katkić, Lejla",,,,,,,, erf:472,thesis,"Personalizirano poučavanje i modeli suvremenog poučavanja","Malina, Antonija",,,,,,,, erf:405,thesis,"Razvojna mapa učenika","Karlović, Kristina",,,,,,,, erf:436,thesis,"Kvaliteta radnog života edukacijskih rehabilitatora","Gazilj, Matea",,,,,,,, erf:437,thesis,"Procjena profesionalnih kompetencija, obima i organizacije poslova edukacijskih rehabilitatora stručnih suradnika u redovnim osnovnim školama","Grgić, Ana",,,,,,,, erf:416,thesis,"Samoprocjena kompetencija studenata učiteljskih studija u Republici Hrvatskoj za rad s učenicima s teškoćama u razvoju","Pađan, Ivana",,,,,,,, erf:428,thesis,"Mišljenja roditelja i stručnjaka za rani razvoj djece o primjerenosti Ages and Stages upitnika za probir djece na razvojna odstupanja","Hubinka, Kristina",,,,,,,, erf:424,thesis,"Uključivanje dječjih interesa u intervencije temeljene na aktivnostima","Huhoja, Marta",,,,,,,, erf:417,thesis,"Usporedba rezultata primjene kriterijskog testa i roditeljskog testa probira na rana razvojna odstupanja","Manzoni, Karla",,,,,,,, pmf:6068,thesis,"Metode i postupci individualizacije u nastavi matematike u osnovnoj školi","Ujčić, Roberta",,,,,,,, erf:291,thesis,"Program višeosjetilnog pričanja priča u radu s djetetom s poremećajem iz spektra autizma - opis slučaja","Bešenić, Tihana",,,,,,,, erf:99,thesis,"Individualizacija postupaka i prilagodba programa iz perspektive srednjoškolaca","Mustak, Andreja",,,,,,,, erf:108,thesis,"Individualizacija postupaka i prilagodbe programa u nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture","Bačani, Roberta",,,,,,,, erf:109,thesis,"Strategije poučavanja u inkluzivnoj školi","Mejašić, Marijana",,,,,,,, erf:86,thesis,"Poticanje socijalne interakcije djece s intelektualnim teškoćama i poremećajem iz autističnog spektra","Mihoković, Lidija",,,,,,,, erf:100,thesis,"Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja","Braniša, Damira",,,,,,,, erf:107,thesis,"Procjena i strategije poučavanja početnog pisanja u radu s djecom s teškoćama u razvoju iz perspektive učitelja","Čivrag, Tea",,,,,,,, erf:67,thesis,"Diferencirano poučavanje u nastavi slovopisa","Pongračić, Lorena",,,,,,,, erf:40,thesis,"Emocionalni razvoj i ponašanje djece s intelektualnim teškoćama","Dautanec, Marija",,,,,,,, erf:62,thesis,"Pristupi i prilagodbe u obradi lektire u inkluzivnom razredu","Barat, Laura",,,,,,,, erf:213,dissertation,"Socijalno-emocionalna obilježja učenika inkluzivnih razreda i primjena modela krugova prijatelja","Krampač-Grljušić, Aleksandra",,,,,,,,