diplomski rad
Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja

Radenović, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Radenović, I. (2022). Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297

Radenović, Ivana. "Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297

Radenović, Ivana. "Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297

Radenović, I. (2022). 'Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297

Radenović I. Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297

I. Radenović, "Učinkovitost lako čitljivog teksta u udžbenicima nove generacije - perspektiva učitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:637297

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.