master's thesis
Assessment and teaching strategies teaching initial writting in children with developmental disabilities from teacher perspective

Tea Čivrag (2016)
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document...

Čivrag, T. (2016). Procjena i strategije poučavanja početnog pisanja u radu s djecom s teškoćama u razvoju iz perspektive učitelja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:583375

Čivrag, Tea. "Procjena i strategije poučavanja početnog pisanja u radu s djecom s teškoćama u razvoju iz perspektive učitelja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:583375

Čivrag, Tea. "Procjena i strategije poučavanja početnog pisanja u radu s djecom s teškoćama u razvoju iz perspektive učitelja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:583375

Čivrag, T. (2016). 'Procjena i strategije poučavanja početnog pisanja u radu s djecom s teškoćama u razvoju iz perspektive učitelja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 20 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:583375

Čivrag T. Procjena i strategije poučavanja početnog pisanja u radu s djecom s teškoćama u razvoju iz perspektive učitelja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2016 [cited 2019 August 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:583375

T. Čivrag, "Procjena i strategije poučavanja početnog pisanja u radu s djecom s teškoćama u razvoju iz perspektive učitelja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:583375