master's thesis
Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama

Huber, Suzana
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Huber, S. (2016). Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber, Suzana. "Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber, Suzana. "Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber, S. (2016). 'Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 22 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber S. Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2016 [cited 2020 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

S. Huber, "Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Islandora Bookmark - Please login to use this feature