University of Zagreb Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document
Kresonja, V. (2024). Percepcija inkluzije i školske klime iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i učenika tipičnog razvoja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:056594
Kresonja, Veronika. "Percepcija inkluzije i školske klime iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i učenika tipičnog razvoja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:056594
Kresonja, Veronika. "Percepcija inkluzije i školske klime iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i učenika tipičnog razvoja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:056594
Kresonja, V. (2024). 'Percepcija inkluzije i školske klime iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i učenika tipičnog razvoja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 28 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:056594
Kresonja V. Percepcija inkluzije i školske klime iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i učenika tipičnog razvoja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2024 [cited 2024 October 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:056594
V. Kresonja, "Percepcija inkluzije i školske klime iz perspektive učenika s teškoćama u razvoju i učenika tipičnog razvoja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:056594