University of Zagreb Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document
Tkalčević, T. (2017). Utjecaj jezika na razumijevanje humora kod osnovnoškolaca bez teškoća i s PJT (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:441404
Tkalčević, Tea. "Utjecaj jezika na razumijevanje humora kod osnovnoškolaca bez teškoća i s PJT." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:441404
Tkalčević, Tea. "Utjecaj jezika na razumijevanje humora kod osnovnoškolaca bez teškoća i s PJT." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:441404
Tkalčević, T. (2017). 'Utjecaj jezika na razumijevanje humora kod osnovnoškolaca bez teškoća i s PJT', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 31 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:441404
Tkalčević T. Utjecaj jezika na razumijevanje humora kod osnovnoškolaca bez teškoća i s PJT [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2017 [cited 2024 December 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:441404
T. Tkalčević, "Utjecaj jezika na razumijevanje humora kod osnovnoškolaca bez teškoća i s PJT", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:441404