master's thesis
Impact of the socio-emotional learning program (PATHS) on preschool children's strengths and difficulties

Petra Katalinić (2017)
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document...

Katalinić, P. (2017). Utjecaj programa razvoja socijalno-emocionalnih vještina (PATHS) na snage i poteškoće djece predškolske dobi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:409609

Katalinić, Petra. "Utjecaj programa razvoja socijalno-emocionalnih vještina (PATHS) na snage i poteškoće djece predškolske dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:409609

Katalinić, Petra. "Utjecaj programa razvoja socijalno-emocionalnih vještina (PATHS) na snage i poteškoće djece predškolske dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:409609

Katalinić, P. (2017). 'Utjecaj programa razvoja socijalno-emocionalnih vještina (PATHS) na snage i poteškoće djece predškolske dobi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 26 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:409609

Katalinić P. Utjecaj programa razvoja socijalno-emocionalnih vještina (PATHS) na snage i poteškoće djece predškolske dobi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2017 [cited 2019 August 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:409609

P. Katalinić, "Utjecaj programa razvoja socijalno-emocionalnih vještina (PATHS) na snage i poteškoće djece predškolske dobi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:409609