master's thesis
Development of visual-motor integration in children with motor dysfunction in primary school

Lorena Bijonda (2017)
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document

Bijonda, L. (2017). Poticanje vizualno-motoričke integracije kod djece s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:203680

Bijonda, Lorena. "Poticanje vizualno-motoričke integracije kod djece s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:203680

Bijonda, Lorena. "Poticanje vizualno-motoričke integracije kod djece s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:203680

Bijonda, L. (2017). 'Poticanje vizualno-motoričke integracije kod djece s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 15 December 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:203680

Bijonda L. Poticanje vizualno-motoričke integracije kod djece s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2017 [cited 2019 December 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:203680

L. Bijonda, "Poticanje vizualno-motoričke integracije kod djece s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:203680

Islandora Bookmark - Please login to use this feature