master's thesis
The contribution of musical activities to social interactions in pupil with a disorder of the autism spectrum in the inclusive class

Kristina Papić (2018)
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document

Papić, K. (2018). Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:380449

Papić, Kristina. "Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:380449

Papić, Kristina. "Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:380449

Papić, K. (2018). 'Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 15 December 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:380449

Papić K. Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2018 [cited 2019 December 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:380449

K. Papić, "Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:380449

Islandora Bookmark - Please login to use this feature