master's thesis
Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu

Papić, Kristina (2018)
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Papić, K. (2018). Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:380449

Papić, Kristina. "Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:380449

Papić, Kristina. "Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:380449

Papić, K. (2018). 'Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 05 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:380449

Papić K. Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2018 [cited 2020 August 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:380449

K. Papić, "Doprinos glazbenih aktivnosti socijalnim interakcijama kod učenika s poremećajem iz spektra autizma u inkluzivnom razredu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:380449

Islandora Bookmark - Please login to use this feature