master's thesis
Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om

Špoljarić, Tihana
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Špoljarić, T. (2019). Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:183763

Špoljarić, Tihana. "Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:183763

Špoljarić, Tihana. "Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:183763

Špoljarić, T. (2019). 'Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 28 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:183763

Špoljarić T. Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2019 [cited 2020 September 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:183763

T. Špoljarić, "Primjena strategija za razumijevanje čitanja i samonadgledanja kod učenika s teškoćama čitanja i pisanja i ADHD-om", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:183763

Islandora Bookmark - Please login to use this feature