No public access
master's thesis
A Comparison of parents' and professional assessement of Down syndrome child's social – emotional and communication development

Lorena Vučelić (2017)
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document

Vučelić, L. (2017). Usporedba roditeljske procjene socijalno-emocionalnog i komunikacijskog razvoja djece s Downovim sindromom s procjenom stručnjaka (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:876705

Vučelić, Lorena. "Usporedba roditeljske procjene socijalno-emocionalnog i komunikacijskog razvoja djece s Downovim sindromom s procjenom stručnjaka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:876705

Vučelić, Lorena. "Usporedba roditeljske procjene socijalno-emocionalnog i komunikacijskog razvoja djece s Downovim sindromom s procjenom stručnjaka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:876705

Vučelić, L. (2017). 'Usporedba roditeljske procjene socijalno-emocionalnog i komunikacijskog razvoja djece s Downovim sindromom s procjenom stručnjaka', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 11 December 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:876705

Vučelić L. Usporedba roditeljske procjene socijalno-emocionalnog i komunikacijskog razvoja djece s Downovim sindromom s procjenom stručnjaka [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2017 [cited 2019 December 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:876705

L. Vučelić, "Usporedba roditeljske procjene socijalno-emocionalnog i komunikacijskog razvoja djece s Downovim sindromom s procjenom stručnjaka", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:876705

Islandora Bookmark - Please login to use this feature