master's thesis
Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje

Šeperić, Helena
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Šeperić, H. (2019). Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312

Šeperić, Helena. "Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312

Šeperić, Helena. "Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312

Šeperić, H. (2019). 'Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 28 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312

Šeperić H. Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2019 [cited 2020 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312

H. Šeperić, "Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312

Islandora Bookmark - Please login to use this feature