master's thesis
Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem

Mihaljević, Andrea
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Mihaljević, A. (2020). Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:535324

Mihaljević, Andrea. "Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:535324

Mihaljević, Andrea. "Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:535324

Mihaljević, A. (2020). 'Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 03 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:535324

Mihaljević A. Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2020 [cited 2020 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:535324

A. Mihaljević, "Učinak programa poticanja perceptivno kognitivnih vještina na razvoj grafomotorike kod djeteta s usporenim psihomotoričkim razvojem", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:535324

Islandora Bookmark - Please login to use this feature