master's thesis
Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom

Medić, Paula
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Medić, P. (2022). Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:008795

Medić, Paula. "Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:008795

Medić, Paula. "Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:008795

Medić, P. (2022). 'Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:008795

Medić P. Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2022 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:008795

P. Medić, "Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:008795

Please login to the repository to save this object to your list.