University of Zagreb Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document
Čavar, A. (2017). Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032
Čavar, Antonija. "Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032
Čavar, Antonija. "Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032
Čavar, A. (2017). 'Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 16 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032
Čavar A. Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2017 [cited 2024 December 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032
A. Čavar, "Primjena kognitivnih i metakognitivih strategija u učenju kod dječaka s poremećajem pažnje i hiperaktivnošću", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:942032