Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Škomrlj, S. (2022). Uloga roditeljskih odgojnih stilova u razvoju emocionalne inteligencije kod djece i mladih (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:376205
Škomrlj, Sara. "Uloga roditeljskih odgojnih stilova u razvoju emocionalne inteligencije kod djece i mladih." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:376205
Škomrlj, Sara. "Uloga roditeljskih odgojnih stilova u razvoju emocionalne inteligencije kod djece i mladih." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:376205
Škomrlj, S. (2022). 'Uloga roditeljskih odgojnih stilova u razvoju emocionalne inteligencije kod djece i mladih', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:376205
Škomrlj S. Uloga roditeljskih odgojnih stilova u razvoju emocionalne inteligencije kod djece i mladih [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:376205
S. Škomrlj, "Uloga roditeljskih odgojnih stilova u razvoju emocionalne inteligencije kod djece i mladih", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:376205