Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Zovko, M. (2022). Obilježja podrške, strategije suočavanja i stres u obitelji predškolske djece s poremećajem iz spektra autizma (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:877922
Zovko, Matea. "Obilježja podrške, strategije suočavanja i stres u obitelji predškolske djece s poremećajem iz spektra autizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:877922
Zovko, Matea. "Obilježja podrške, strategije suočavanja i stres u obitelji predškolske djece s poremećajem iz spektra autizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:877922
Zovko, M. (2022). 'Obilježja podrške, strategije suočavanja i stres u obitelji predškolske djece s poremećajem iz spektra autizma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 25.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:877922
Zovko M. Obilježja podrške, strategije suočavanja i stres u obitelji predškolske djece s poremećajem iz spektra autizma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2022 [pristupljeno 25.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:877922
M. Zovko, "Obilježja podrške, strategije suočavanja i stres u obitelji predškolske djece s poremećajem iz spektra autizma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:877922