diplomski rad
Percepcija, stavovi i znanje studenata socijalne pedagogije o trgovanju ljudima

Mia Lukić (2016)
Podaci o radu
NaslovPercepcija, stavovi i znanje studenata socijalne pedagogije o trgovanju ljudima
AutorMia Lukić
Voditelj/MentorIrma Kovčo Vukadin (mentor)
Sažetak rada
Glavni ciljovog istraživanja je utvrditi percepciju, znanje i stavove studenata Socijalne pedagogije Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta o trgovanju ljudima. Specifičan cilj istraživanja usmjeren je na utvrđivanje razlika među studentima s obzirom na razinu studijskog programa te slušanje o trgovanju ljudima tijekom studija. Podaci su se prikupljali metodom olovka- papir tijekom travnja i svibnja 2016. godine. Rezultati su pokazali kako postoji statistički značajna razlika među studentima obzirom na razinu studijskog programa te da postoji statistički značajna razlika među studentima koji su tijekom studija slušali o trgovanju ljudima.
Ključne riječitrgovanje ljudima studenti socijalna pedagogija
Naslov na drugom jeziku (engleski)Perception, Attitudes and Knowledge towards Human Trafficking of Social Pedagogy Students
Povjerenstvo za obranuIrma Kovčo Vukadin (predsjednik povjerenstva)
Vladimira Žakman-Ban (član povjerenstva)
Dalibor Doležal (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
MjestoZagreb
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaSocijalna pedagogija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra socijalne pedagogije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. paed. soc.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-16
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The main goal of this research was to establish the perception, attitudes and knowledge of social pedagogy students in the Faculty of Educational and Rehabilitation Sciences towards human trafficking. Specific goal of the research was to determine the differences between the students regarding their study level, as well as deteming the differences between those students who have learned about human trafficking during the study and those who haven't. The data was collected with paper-pen method, during the months of April and May 2016. Results showed statisticaly valuable diference between the students regarding their study level, as well as between those who have learned about human trafficking during their study.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)human trafficking students social pedagogy
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radaAll rights reserved
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624761
PohranioIvanka Šarić