Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Vereb, M. (2024). Čimbenici kvalitetne implementacije asistivne tehnologije u školskoj dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:184410
Vereb, Marija. "Čimbenici kvalitetne implementacije asistivne tehnologije u školskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:184410
Vereb, Marija. "Čimbenici kvalitetne implementacije asistivne tehnologije u školskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:184410
Vereb, M. (2024). 'Čimbenici kvalitetne implementacije asistivne tehnologije u školskoj dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:184410
Vereb M. Čimbenici kvalitetne implementacije asistivne tehnologije u školskoj dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:184410
M. Vereb, "Čimbenici kvalitetne implementacije asistivne tehnologije u školskoj dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:184410