Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Šimanović, M. (2024). Evaluacija procesa i učinka intervencije : uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće u Hrvatskoj (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:937931
Šimanović, Marina. "Evaluacija procesa i učinka intervencije : uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće u Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:937931
Šimanović, Marina. "Evaluacija procesa i učinka intervencije : uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće u Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:937931
Šimanović, M. (2024). 'Evaluacija procesa i učinka intervencije : uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće u Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:937931
Šimanović M. Evaluacija procesa i učinka intervencije : uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće u Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:937931
M. Šimanović, "Evaluacija procesa i učinka intervencije : uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće u Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:937931