Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Odsjek za oštećenja vida
Citirajte ovaj rad
Runac, A. (2024). Inkluzivno obrazovanje za autistične učenike - perspektiva autističnih učiteljica (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:166971
Runac, Ana. "Inkluzivno obrazovanje za autistične učenike - perspektiva autističnih učiteljica." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:166971
Runac, Ana. "Inkluzivno obrazovanje za autistične učenike - perspektiva autističnih učiteljica." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:166971
Runac, A. (2024). 'Inkluzivno obrazovanje za autistične učenike - perspektiva autističnih učiteljica', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:166971
Runac A. Inkluzivno obrazovanje za autistične učenike - perspektiva autističnih učiteljica [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:166971
A. Runac, "Inkluzivno obrazovanje za autistične učenike - perspektiva autističnih učiteljica", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:166971