diplomski rad
Mjerenje socio-emocionalnih aspekata stečenog oštećenja sluha kod starijih osoba
analiza pouzdanosti i valjanosti hrvatske inačice upitnika The hearing Handicap Inventory

Tea Krišto (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Krišto, T. (2017). Mjerenje socio-emocionalnih aspekata stečenog oštećenja sluha kod starijih osoba : analiza pouzdanosti i valjanosti hrvatske inačice upitnika The hearing Handicap Inventory (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:748360

Krišto, Tea. "Mjerenje socio-emocionalnih aspekata stečenog oštećenja sluha kod starijih osoba : analiza pouzdanosti i valjanosti hrvatske inačice upitnika The hearing Handicap Inventory." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:748360

Krišto, Tea. "Mjerenje socio-emocionalnih aspekata stečenog oštećenja sluha kod starijih osoba : analiza pouzdanosti i valjanosti hrvatske inačice upitnika The hearing Handicap Inventory." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:748360

Krišto, T. (2017). 'Mjerenje socio-emocionalnih aspekata stečenog oštećenja sluha kod starijih osoba : analiza pouzdanosti i valjanosti hrvatske inačice upitnika The hearing Handicap Inventory', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 27.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:748360

Krišto T. Mjerenje socio-emocionalnih aspekata stečenog oštećenja sluha kod starijih osoba : analiza pouzdanosti i valjanosti hrvatske inačice upitnika The hearing Handicap Inventory [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2017 [pristupljeno 27.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:748360

T. Krišto, "Mjerenje socio-emocionalnih aspekata stečenog oštećenja sluha kod starijih osoba : analiza pouzdanosti i valjanosti hrvatske inačice upitnika The hearing Handicap Inventory", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:748360