Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Čop, A. (2018). Primjena asistivne tehnologije u predškolskom obrazovanju djeteta s motoričkim poremećajima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:103355
Čop, Alba. "Primjena asistivne tehnologije u predškolskom obrazovanju djeteta s motoričkim poremećajima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:103355
Čop, Alba. "Primjena asistivne tehnologije u predškolskom obrazovanju djeteta s motoričkim poremećajima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:103355
Čop, A. (2018). 'Primjena asistivne tehnologije u predškolskom obrazovanju djeteta s motoričkim poremećajima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 26.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:103355
Čop A. Primjena asistivne tehnologije u predškolskom obrazovanju djeteta s motoričkim poremećajima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2018 [pristupljeno 26.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:103355
A. Čop, "Primjena asistivne tehnologije u predškolskom obrazovanju djeteta s motoričkim poremećajima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:103355