Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Boras, A. (2019). Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:838726
Boras, Ana. "Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:838726
Boras, Ana. "Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:838726
Boras, A. (2019). 'Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:838726
Boras A. Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:838726
A. Boras, "Samoprocjena kompetencija učitelja za rad s učenicima s teškoćama u razvoju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:838726