Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Šavel, H. (2019). Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:731084
Šavel, Hana. "Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:731084
Šavel, Hana. "Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:731084
Šavel, H. (2019). 'Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:731084
Šavel H. Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:731084
H. Šavel, "Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:731084