Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Medić, P. (2022). Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:008795
Medić, Paula. "Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:008795
Medić, Paula. "Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:008795
Medić, P. (2022). 'Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:008795
Medić P. Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2022 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:008795
P. Medić, "Značaj likovnosti u poticanju socijalne komunikacije djece sa Down sindromom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:008795