Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Čagalj, M. (2022). Uloga sintaktičke složenosti u procesima čitanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:154737
Čagalj, Matea. "Uloga sintaktičke složenosti u procesima čitanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:154737
Čagalj, Matea. "Uloga sintaktičke složenosti u procesima čitanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:154737
Čagalj, M. (2022). 'Uloga sintaktičke složenosti u procesima čitanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:154737
Čagalj M. Uloga sintaktičke složenosti u procesima čitanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:154737
M. Čagalj, "Uloga sintaktičke složenosti u procesima čitanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:154737