diplomski rad
Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma

Derenčinović, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Derenčinović, P. (2023). Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:302655

Derenčinović, Petra. "Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:302655

Derenčinović, Petra. "Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:302655

Derenčinović, P. (2023). 'Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:302655

Derenčinović P. Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:302655

P. Derenčinović, "Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:302655

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.