Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Odsjek za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju
Citirajte ovaj rad
Šarec, L. (2024). Utjecaj tehnika i strategija suočavanja na ublažavanje profesionalnog stresa u odgojitelja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:634644
Šarec, Lana. "Utjecaj tehnika i strategija suočavanja na ublažavanje profesionalnog stresa u odgojitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:634644
Šarec, Lana. "Utjecaj tehnika i strategija suočavanja na ublažavanje profesionalnog stresa u odgojitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:634644
Šarec, L. (2024). 'Utjecaj tehnika i strategija suočavanja na ublažavanje profesionalnog stresa u odgojitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 15.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:634644
Šarec L. Utjecaj tehnika i strategija suočavanja na ublažavanje profesionalnog stresa u odgojitelja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 15.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:634644
L. Šarec, "Utjecaj tehnika i strategija suočavanja na ublažavanje profesionalnog stresa u odgojitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:634644