Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Matešić, K. (2024). Uloga indikatora pozitivnog razvoja u objašnjenju simptoma anksioznosti kod mladih (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:586462
Matešić, Karla. "Uloga indikatora pozitivnog razvoja u objašnjenju simptoma anksioznosti kod mladih." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:586462
Matešić, Karla. "Uloga indikatora pozitivnog razvoja u objašnjenju simptoma anksioznosti kod mladih." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:586462
Matešić, K. (2024). 'Uloga indikatora pozitivnog razvoja u objašnjenju simptoma anksioznosti kod mladih', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:586462
Matešić K. Uloga indikatora pozitivnog razvoja u objašnjenju simptoma anksioznosti kod mladih [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:586462
K. Matešić, "Uloga indikatora pozitivnog razvoja u objašnjenju simptoma anksioznosti kod mladih", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:586462