Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Odsjek za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju
Citirajte ovaj rad
Marciuš, F. (2024). Dobrobiti uključivanja osoba s intelektualnim teškoćama u radne aktivnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:493180
Marciuš, Filip. "Dobrobiti uključivanja osoba s intelektualnim teškoćama u radne aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:493180
Marciuš, Filip. "Dobrobiti uključivanja osoba s intelektualnim teškoćama u radne aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:493180
Marciuš, F. (2024). 'Dobrobiti uključivanja osoba s intelektualnim teškoćama u radne aktivnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:493180
Marciuš F. Dobrobiti uključivanja osoba s intelektualnim teškoćama u radne aktivnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:493180
F. Marciuš, "Dobrobiti uključivanja osoba s intelektualnim teškoćama u radne aktivnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:493180