Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Vujnović, L. (2024). Roditeljsko ponašanje i socijalne i emocionalne kompetencije učenika ovisno o stupnju potrebne podrške u brizi o sebi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:902099
Vujnović, Lorena. "Roditeljsko ponašanje i socijalne i emocionalne kompetencije učenika ovisno o stupnju potrebne podrške u brizi o sebi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:902099
Vujnović, Lorena. "Roditeljsko ponašanje i socijalne i emocionalne kompetencije učenika ovisno o stupnju potrebne podrške u brizi o sebi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:902099
Vujnović, L. (2024). 'Roditeljsko ponašanje i socijalne i emocionalne kompetencije učenika ovisno o stupnju potrebne podrške u brizi o sebi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:902099
Vujnović L. Roditeljsko ponašanje i socijalne i emocionalne kompetencije učenika ovisno o stupnju potrebne podrške u brizi o sebi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:902099
L. Vujnović, "Roditeljsko ponašanje i socijalne i emocionalne kompetencije učenika ovisno o stupnju potrebne podrške u brizi o sebi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:902099