Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Odsjek za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju
Citirajte ovaj rad
Rakinić, T. (2024). Teškoće senzorne obrade i samoregulacije kod djece predškolskog uzrasta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:970208
Rakinić, Tasja. "Teškoće senzorne obrade i samoregulacije kod djece predškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:970208
Rakinić, Tasja. "Teškoće senzorne obrade i samoregulacije kod djece predškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:970208
Rakinić, T. (2024). 'Teškoće senzorne obrade i samoregulacije kod djece predškolskog uzrasta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:970208
Rakinić T. Teškoće senzorne obrade i samoregulacije kod djece predškolskog uzrasta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2024 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:970208
T. Rakinić, "Teškoće senzorne obrade i samoregulacije kod djece predškolskog uzrasta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:970208