Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Gaća, M. (2017). Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:404313
Gaća, Mihaela. "Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:404313
Gaća, Mihaela. "Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:404313
Gaća, M. (2017). 'Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:404313
Gaća M. Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2017 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:404313
M. Gaća, "Ispitivanje odnosa funkcionalnih teškoća slušanja i stupnjeva oštećenja sluha", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:404313