Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Barišić Marić, M. (2018). Specifične teškoće učenja : obilježja povezanosti disleksije i ADHD-a (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:060665
Barišić Marić, Marin. "Specifične teškoće učenja : obilježja povezanosti disleksije i ADHD-a." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:060665
Barišić Marić, Marin. "Specifične teškoće učenja : obilježja povezanosti disleksije i ADHD-a." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:060665
Barišić Marić, M. (2018). 'Specifične teškoće učenja : obilježja povezanosti disleksije i ADHD-a', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:060665
Barišić Marić M. Specifične teškoće učenja : obilježja povezanosti disleksije i ADHD-a [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2018 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:060665
M. Barišić Marić, "Specifične teškoće učenja : obilježja povezanosti disleksije i ADHD-a", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:060665