Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Peranić, S. (2019). Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624216
Peranić, Sara. "Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624216
Peranić, Sara. "Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624216
Peranić, S. (2019). 'Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624216
Peranić S. Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624216
S. Peranić, "Uloga snaga i otpornosti u objašnjenju anksioznih smetnji srednjoškolaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:624216