Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Orlić, P. (2019). Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909
Orlić, Patricia. "Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909
Orlić, Patricia. "Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909
Orlić, P. (2019). 'Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909
Orlić P. Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909
P. Orlić, "Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909