prikaz prve stranice dokumenta Metode razvojne edukacijsko-rehabilitacijske procjene kao temelj programiranja u radu s djecom s teškoćama u razvoju
Rad nije dostupan
diplomski rad
Metode razvojne edukacijsko-rehabilitacijske procjene kao temelj programiranja u radu s djecom s teškoćama u razvoju

Fiolić, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Fiolić, N. (2020). Metode razvojne edukacijsko-rehabilitacijske procjene kao temelj programiranja u radu s djecom s teškoćama u razvoju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:549803

Fiolić, Nikolina. "Metode razvojne edukacijsko-rehabilitacijske procjene kao temelj programiranja u radu s djecom s teškoćama u razvoju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:549803

Fiolić, Nikolina. "Metode razvojne edukacijsko-rehabilitacijske procjene kao temelj programiranja u radu s djecom s teškoćama u razvoju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:549803

Fiolić, N. (2020). 'Metode razvojne edukacijsko-rehabilitacijske procjene kao temelj programiranja u radu s djecom s teškoćama u razvoju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 30.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:549803

Fiolić N. Metode razvojne edukacijsko-rehabilitacijske procjene kao temelj programiranja u radu s djecom s teškoćama u razvoju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2020 [pristupljeno 30.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:549803

N. Fiolić, "Metode razvojne edukacijsko-rehabilitacijske procjene kao temelj programiranja u radu s djecom s teškoćama u razvoju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:549803

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.