master's thesis
Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem

Ramljak, Sandra
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Ramljak, S. (2022). Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933

Ramljak, Sandra. "Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933

Ramljak, Sandra. "Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933

Ramljak, S. (2022). 'Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 06 December 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933

Ramljak S. Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2022 [cited 2022 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933

S. Ramljak, "Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933

Please login to the repository to save this object to your list.