diplomski rad
Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem

Ramljak, Sandra
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Ramljak, S. (2022). Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933

Ramljak, Sandra. "Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933

Ramljak, Sandra. "Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933

Ramljak, S. (2022). 'Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 04.12.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933

Ramljak S. Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2022 [pristupljeno 04.12.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933

S. Ramljak, "Uspješnost u razumijevanju literarnih i inferencijalnih pitanja nakon čitanja teksta kod djece s razvojnim jezičnim poremećajem", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:143933

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.