master's thesis
Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?

Sambolek, Iva
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Sambolek, I. (2017). Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi? (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek, Iva. "Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek, Iva. "Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek, I. (2017). 'Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek I. Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi? [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2017 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

I. Sambolek, "Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Please login to the repository to save this object to your list.