master's thesis
Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?

Sambolek, Iva
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences

Cite this document

Sambolek, I. (2017). Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi? (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek, Iva. "Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek, Iva. "Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek, I. (2017). 'Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 24 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek I. Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi? [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2017 [cited 2020 October 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

I. Sambolek, "Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Islandora Bookmark - Please login to use this feature