master's thesis
Emotion regulation - why is it important in preventing behavioral problems of school-age children?

Iva Sambolek (2017)
University of Zagreb
Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document...

Sambolek, I. (2017). Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi? (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek, Iva. "Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek, Iva. "Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek, I. (2017). 'Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 26 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek I. Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi? [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2017 [cited 2019 August 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

I. Sambolek, "Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743