University of Zagreb Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document
Igrec, A. (2023). Povezanost vremena provedenog pred ekranom i razvoja gramatike kod djece u starijoj hodanačkoj dobi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:956941
Igrec, Antonija. "Povezanost vremena provedenog pred ekranom i razvoja gramatike kod djece u starijoj hodanačkoj dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:956941
Igrec, Antonija. "Povezanost vremena provedenog pred ekranom i razvoja gramatike kod djece u starijoj hodanačkoj dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:956941
Igrec, A. (2023). 'Povezanost vremena provedenog pred ekranom i razvoja gramatike kod djece u starijoj hodanačkoj dobi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 12 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:956941
Igrec A. Povezanost vremena provedenog pred ekranom i razvoja gramatike kod djece u starijoj hodanačkoj dobi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2023 [cited 2024 December 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:956941
A. Igrec, "Povezanost vremena provedenog pred ekranom i razvoja gramatike kod djece u starijoj hodanačkoj dobi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:956941