University of Zagreb Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document
Balija, H. (2021). Primjena osobno usmjerenog pristupa u tranzicijskom planiranju budućnosti osobe s intelektualnim teškoćama (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:632927
Balija, Hana. "Primjena osobno usmjerenog pristupa u tranzicijskom planiranju budućnosti osobe s intelektualnim teškoćama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:632927
Balija, Hana. "Primjena osobno usmjerenog pristupa u tranzicijskom planiranju budućnosti osobe s intelektualnim teškoćama." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:632927
Balija, H. (2021). 'Primjena osobno usmjerenog pristupa u tranzicijskom planiranju budućnosti osobe s intelektualnim teškoćama', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 01 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:632927
Balija H. Primjena osobno usmjerenog pristupa u tranzicijskom planiranju budućnosti osobe s intelektualnim teškoćama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2021 [cited 2025 April 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:632927
H. Balija, "Primjena osobno usmjerenog pristupa u tranzicijskom planiranju budućnosti osobe s intelektualnim teškoćama", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:632927