Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Balija, H. (2021). Primjena osobno usmjerenog pristupa u tranzicijskom planiranju budućnosti osobe s intelektualnim teškoćama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:632927
Balija, Hana. "Primjena osobno usmjerenog pristupa u tranzicijskom planiranju budućnosti osobe s intelektualnim teškoćama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:632927
Balija, Hana. "Primjena osobno usmjerenog pristupa u tranzicijskom planiranju budućnosti osobe s intelektualnim teškoćama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:632927
Balija, H. (2021). 'Primjena osobno usmjerenog pristupa u tranzicijskom planiranju budućnosti osobe s intelektualnim teškoćama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 24.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:632927
Balija H. Primjena osobno usmjerenog pristupa u tranzicijskom planiranju budućnosti osobe s intelektualnim teškoćama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2021 [pristupljeno 24.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:632927
H. Balija, "Primjena osobno usmjerenog pristupa u tranzicijskom planiranju budućnosti osobe s intelektualnim teškoćama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:632927