diplomski rad
Primjena Testa govora u buci kod djece starije vrtičke dobi

Ruža Petric (2016)
Podaci o radu
NaslovPrimjena Testa govora u buci kod djece starije vrtičke dobi
AutorRuža Petric
Voditelj/MentorMladen Hedjever (mentor)
Sažetak rada
Slušno procesiranje je sposobnost da slušamo, razumijemo i odgovaramo na informacije koje čujemo kroz svoje slušne kanale. Poremećaj slušnog procesiranja ometa mozak u obradi govornog jezika što predstavlja teškoće djetetu u obradi verbalnih uputa i zanemarivanju pozadinske buke. U ovom istraživanju cilj je bio primijeniti Test govora u buci kod djece starije vrtićke dobi, kako bi se utvrdilo postoji li povezanost izmeĎu rezultata za lijevo i desno uho. U ovom istraživanju je sudjelovalo 114-ero djece dobnog raspona od 5;05 do 6;06 mjeseci. Rezultati ovog istraživanja pokazali su da ne postoji statistički značajna razlika izmeĎu spolova kod djece starije vrtićke dobi, te da postoji značajna povezanost izmeĎu rezultata za lijevo i desno uho na Testu govora u buci.
Ključne riječislušno procesiranja poremećaj slušnog procesiranja test govora u buci
Naslov na drugom jeziku (engleski)Application of the Test of speech in noise in older preschool children
Povjerenstvo za obranuMladen Hedjever (predsjednik povjerenstva)
Emica Farago (član povjerenstva)
Ana Bonetti (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
MjestoZagreb
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaLogopedija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra logopedije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. logoped.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-29
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Auditory processing is the ability to hear, understand and respond to information we hear through our ear canals. Auditory processing disorder interferes with our brain while processing speech which represents a difficulty to a child while processing verbal instructions as well as reducing and ignoring background noises. The main aim of this research was to use speech-in-noise test among older preschoolers aged form 5;05 to 6;06 to determine if there is connection between results for left and right ear. There were 114 participants in this research. The results have shown that there is no statistically significant difference between genders in this among older preschoolers population, but there is statistically significant connection between results for left and right ear on speech-in-noise test.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)auditory processing auditory processing disorder speech-in-noise test
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radaAll rights reserved
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:641694
PohranioIvanka Šarić