diplomski rad
Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke

Ožbolt, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Ožbolt, A. (2022). Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:855689

Ožbolt, Ana. "Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:855689

Ožbolt, Ana. "Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:855689

Ožbolt, A. (2022). 'Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 28.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:855689

Ožbolt A. Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:855689

A. Ožbolt, "Stavovi i znanja učitelja o planiranju i provedbi redovitog programa uz individualizirane postupke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:855689

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.