Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Mihaljević Krišto, M. (2017). Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama učenja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:343054
Mihaljević Krišto, Mateja. "Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:343054
Mihaljević Krišto, Mateja. "Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:343054
Mihaljević Krišto, M. (2017). 'Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:343054
Mihaljević Krišto M. Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2017 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:343054
M. Mihaljević Krišto, "Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:343054