Rad nije dostupan
diplomski rad
Emocionalni razvoj i ponašanje djece s intelektualnim teškoćama

Marija Dautanec (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Podaci o radu
NaslovEmocionalni razvoj i ponašanje djece s intelektualnim teškoćama
AutorMarija Dautanec
Voditelj/MentorSnježana Sekušak-Galešev (mentor)
Sažetak rada
Emocije su glavni pokretač svakog pojedinca, njegova odnosa s drugim ljudima i cijeloga društvenoga života. Emocije povezuju pojedinca sa ljudima, stvarima i događajima. Zbog navedenog emocionalni razvoj je važan za svakog pojedinca, zapravo za svako dijete od njegove najranije dobi, odnosno od samog rođenja. Za emocionalni razvoj bitna je okolina u kojoj se dijete nalazi, djetetov primarni skrbnik kao i sam djetetov temperamenti razina intelektualnog funkcioniranja. Emocionalni razvoj se odvija u fazama s obzirom na dob djeteta.Možemo reći da kod djece s intelektualnim teškoćama emocionalni razvoj teče nešto sporije nego kod djece bez teškoća, ovisno o stupnju intelektualnih teškoća. Pretpostavka je da djeca, koja se nalaze na većoj fazi emocionalnog razvoja, imaju usvojeno više oblika ponašanja. Cilj ovog rada je utvrditi povezanost između emocionalnog razvoja i ponašanja djece predškolske dobi s intelektualnim teškoćama. Provedeno istraživanje pokazalo je da dijete koje ima najbolje rezultate kod emocionalnog razvoja ima i najbolje rezultate u usvojenosti oblika ponašanja i obrnut, kod djeteta s najslabijim emocionalnim razvojem postoji najmanja usvojenost oblika ponašanja. Iz toga možemo zaključiti da postoji povezanost između emocionalnog razvoja i usvojenosti različitih oblika ponašanja.
Ključne riječiemocije emocionalni razvoj ponašanje predškolska djeca intelektualne teškoće
Naslov na drugom jeziku (engleski)Emotional development and behavior of children with intellectual disabilities
Povjerenstvo za obranuZrinjka Stančić (predsjednik povjerenstva)
Snježana Sekušak-Galešev (član povjerenstva)
Ljiljana Pintarić Mlinar (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
MjestoZagreb
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaEdukacijska rehabilitacija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra edukacijske rehabilitacije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. rehab. educ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06-23
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)emotions emotional development behavior preschool children intellectual disability
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:034564
PohranioIvanka Šarić