Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Tomić, A. (2018). Stavovi o uključivanju djece s teškoćama u razvoju u predškolske ustanove (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:155809
Tomić, Anamaria. "Stavovi o uključivanju djece s teškoćama u razvoju u predškolske ustanove." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:155809
Tomić, Anamaria. "Stavovi o uključivanju djece s teškoćama u razvoju u predškolske ustanove." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:155809
Tomić, A. (2018). 'Stavovi o uključivanju djece s teškoćama u razvoju u predškolske ustanove', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:155809
Tomić A. Stavovi o uključivanju djece s teškoćama u razvoju u predškolske ustanove [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2018 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:155809
A. Tomić, "Stavovi o uključivanju djece s teškoćama u razvoju u predškolske ustanove", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:155809